[if {option-img}=true]
Тиждень академічної доброчесності
У рамках Тижня академічної доброчесності Херсонського інституту ПрАТ ВНЗ «МАУП»
Директорка Херсонського інституту ПрАТ ВНЗ «МАУП», кандидатка економічних наук, доцент Світлана Іванівна Петричук взяла участь у престижному Форумі відкритої освіти (Open Education Forum), організованому провідними фахівцями освітньої галузі.
У рамках форуму були заслухані цікаві та актуальні виступи експертів, серед яких:
- «Якість освіти та академічна доброчесність»
- «Чому якісна освіта обов'язково передбачає доброчесність?»
Цьогорічний форум став важливою платформою для обміну досвідом та обговорення перспектив розвитку освіти, зібравши 340 учасників з різних регіонів України.
Open Education Forum — це:
- Міжнародна конференція, яка надає можливість обговорити провідні академічні практики, проєкти та освітні програми;
- Простір для дискусій між кращими фахівцями в галузі освіти, а також для проведення актуальних вебінарів та панельних дискусій;
- Платформа для комунікації та обміну досвідом серед викладачів, студентів, роботодавців та інших стейкхолдерів освітньої сфери.
Ключові меседжі форуму:
- «Не рейтинги закладів вищої освіти визначають якість підготовки здобувачів освіти» — Михайло Вінницький, керівник секретаріату НАЗЯВО.
- «Якість освіти визначається тим, що вона випереджає час» — Єгор Стадний, віцепрезидент з бакалаврських програм Київської школи економіки.
- «Людський капітал — основа якості підготовки в ЗВО» — Тарас Тимочко, координатор проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні (2016–2020).
- «Якісна освіта повинна базуватися на принципах довіри та взаємоповаги, основних засад доброчесності».
- «Акредитація — це мультиплікатор довіри! Акредитація в своїй суті містить поняття «кредо», що є «кредитом довіри» тим, хто сприяє змінам у процесах підготовки фахівців, орієнтуючись на дескриптори якості та освітні програми».
Цей захід став важливим кроком до розвитку академічної доброчесності та підвищення якості вищої освіти в Україні, а також сприяв зміцненню зв'язків між усіма учасниками освітнього процесу.